menu

Zaproszenie do złożenia oferty

2024-09-30 15:12:54 (ost. akt: 2024-10-02 11:59:21)

Dotyczy: zadania inwestycyjnego pn.: „Naprawa silnie uszkodzonych sterczyn zach. Kościoła WNMP w Szczytnie zagraż. zniszczeniu, zdrowiu i życiu ludzi I etap szczyt wsch.”.

I. Zamawiający:
Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Szczytnie,
ul. M. Konopnickiej 72, 12-100 Szczytno.
województwo: warmińsko-mazurskie
tel. + 48 660 319 878
strona internetowa: https://www.parafiawnmp.szczytno.pl/
NIP: 7451554069
REGON: 040054460
adres poczty elektronicznej: parafiaszczytno@gmail.com
Godziny pracy Zamawiającego: poniedziałek – piątek od 7:30 do 15:30 lub po umówieniu telefonicznym.

II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie realizowane bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320.), dalej zwaną ustawą Pzp.
Zamawiający, tu Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Szczytnie, nie jest żadnym z podmiotów określonych w art. 4 i 5 ustawy Pzp. W sprawie niniejszego zamówienia nie dojdzie do ziszczenia się przesłanek określonych w art. 6 ustawy Pzp.

III. Strony prowadzonego postępowania:
strona internetowa Zamawiającego: https://www.parafiawnmp.szczytno.pl/
strona internetowa Wnioskodawcy: https://miastoszczytno.pl/

IV. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie robót budowlanych dot. naprawy silnie uszkodzonych sterczyn zach. Kościoła WNMP w Szczytnie zagraż. zniszczeniu, zdrowiu i życiu ludzi I etap szczyt wsch. zgodnie z programem prac konserwatorskich oraz z Projektem Technicznym „Remont sterczyn Kościoła Wniebowzięcia NMP w Szczytnie”, Decyzją pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Szczycieńskiego
nr I/182/24 dn. 14.05.2024 r., Pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków nr IZNR.5142.492.2023.LS z dn.14.09.2023; i Umową
o roboty budowlane.
Szczegółowy zakres robót określa:
Projektem Technicznym „Remont sterczyn Kościoła Wniebowzięcia NMP w Szczytnie”; Badania stratygrafii i Program Prac Konserwatorskich szczytu wschodniego kościoła p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Szczytnie przy ul. Konopnickiej 72 z 2024 r.; Przedmiar (wszystkie dokumenty stanowią Załącznik nr 1 do Zaproszenia).
2. przygotowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (w 1 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej).
3. przygotowanie dokumentacji przebiegu prac dla Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (w 2 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w formie elektronicznej).
4. Informacje dodatkowe:
1) Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7: Roboty budowlane;
45453100-8: Roboty renowacyjne.
2) Budynek Kościoła znajduje się w rejestrze zabytków nieruchomości województwa warmińsko-mazurskiego pod nr A-1550. Nieruchomość zlokalizowana
jest na działce nr 212, obręb 2 m. Szczytno, jednostka ewidencyjna m. Szczytno.
3) W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu Przedmiotu zamówienia
przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła
lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach
tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych.
4) W każdym przypadku, gdy Zamawiający w Zaproszeniu powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
5) Obowiązki i zobowiązania Wykonawcy zawarto w Projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 5 do Zaproszenia.
6) Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może dokonać zastawienia
lub przeniesienia, w szczególności: cesji, przekazu, sprzedaży jakiejkolwiek wierzytelności wynikającej z Umowy lub jej części, jak również korzyści wynikającej z Umowy lub udziału w niej na osoby trzecie.
7) Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
8) Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

V. Warunki udziału oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu:
1. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej ukończył 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektu wpisanego
do rejestru zabytków lub do gminnej ewidencji zabytków - wraz z podaniem
te zostały wykonane, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Zaproszenia
wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
2. dysponują osobą, którą Wykonawca zamierza skierować do realizacji niniejszego zamówienia w funkcji Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności architektonicznej
lub konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy na minimum jednym zadaniu dot. remontu obiektów zabytkowych;
UWAGA: Osoba, o której mowa wyżej, powinna posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne
z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dalej jako „ustawa Pb”)
oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane
przed dniem wejścia w życie ustawy Pb lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do projektowania i pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji
w dotychczasowym zakresie.
Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Pb, z uwzględnieniem postanowień ustawy
z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.
UWAGA: Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 4 do Zaproszenia.

UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na potrzeby oceny ofert Wykonawca przedstawił doświadczenie tej samej osoby, którą wskaże dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz by ta sama osoba, skierowana została do realizacji zamówienia.

Wykonawca spełnia samodzielnie lub dysponuje osobą, którą spełnia wymagania art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2024, poz. 1292).

UWAGA: Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami należy podać w Załączniku nr 4 do Zaproszenia.

Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).

VI. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności:
1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować Przedmiot Umowy w terminie
do 02.12.2024r.
2. Datą zakończenia realizacji Przedmiotu umowy będzie data podpisania Protokołu odbioru końcowego robót.

VII. Ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
1. Załącznikiem do zaproszenia nr 5 jest sporządzony przez Zamawiającego projekt – Projektowane postanowienia umowy.
2. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych Projektowanych postawieniach umowy.

VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagami:
1) cena brutto oferty – waga: 80% = 80 pkt.,
2) doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy - waga: 20% = 20 pkt.
2. Zamawiający przyjmuje, że 1% odpowiada 1 pkt. Oferty będą oceniane
w skali 0 - 100 pkt.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + K
gdzie:
L - całkowita liczba punktów,
C - cena oferty brutto,
K - doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy.
4. Ocena punktowa w kryterium – cena oferty brutto, dokonana zostanie na podstawie poniższych zasad i wzoru:
1) Wykonawca określi cenę oferty brutto.
2) Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również koszty nie ujęte bądź też wprost nie wynikające z opisu przedmiotu zamówienia.
3) Zamawiający wymaga podania w formularzu oferty ceny brutto w zapisie liczbowym i słownym z dokładnością do groszy (do dwóch miejsc po przecinku).
4) Wzór do wyliczenia punktacji:

najniższa oferowana cena brutto
C = ---------------------------------------------- X 100 X 80%
cena brutto badanej oferty

5) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6) Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca w ramach
tego kryterium wynosi 80 pkt.
5. Ocena punktowa w kryterium – doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, dokonana zostanie na podstawie poniższych zasad i wzoru:
1) Zamawiający wymaga podania w Formularzu ofertowym ilości usług – wykonywania obowiązków Kierownika Budowy, które zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 5 pkt 2.
2) UWAGA: Wskazane doświadczenie musi dotyczyć osoby, która:
a) zostanie podana na późniejszym etapie oceny oferty w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 2
oraz
b) będzie w dyspozycji Wykonawcy w trakcie realizacji Przedmiotu umowy.
3) W tym celu Wykonawca w formularzu ofertowym powinien wpisać odpowiednią wartość liczbową: np. 1, 2, 3.
4) Punktacja, dokonana zostanie na podstawie poniższych zasad i wzoru:
a) 1 usługa – 0 pkt,
b) 2 - 3 usługi – 10 pkt,
c) 4 usługi lub więcej - 20 pkt (maksymalna liczba punktów).
5) Jeżeli Wykonawca w Formularzu oferty nie wpisze wartości liczbowej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje minimalne wymagania stawiane wobec Wykonawcy, tj. że Kierownik Budowy kierował jedną taką budową i przyzna
0 punktów w tym kryterium.
6) Wzór wyliczenia:

K = uzyskana wartość punktów, zgodnie z zasadami opisanymi wyżej

7) Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać Wykonawca w ramach
tego kryterium wynosi 20 pkt.
8) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom stawianym w Zaproszeniu do złożenia oferty oraz została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
9) Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (L).
10) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
11) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
12) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w Formularzu ofertowym (30 dni).
13) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę,
do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody
na wybór jego oferty.
14) W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 11, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

IX. Opis sposobu obliczenia ceny:
1. Wykonawca poda cenę oferty za realizację Przedmiotu zamówienia w formularzu ofertowym.
2. Cena ofertowa brutto będzie obejmować cały przedmiot zamówienia ze wszystkimi kosztami wynikającymi z Zaproszenia i pozostałych dokumentów zamówienia.
3. Cena oferty winna być podana w kwocie brutto, w złotych polskich, z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku. Cena ofertowa musi być wyliczona z dokładnością
do jednego grosza. Cena oferty oraz inne wartości wykazane w formularzu oferty należy przedstawić z dokładnością do 2 miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. kwoty zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,50 grosza pomija się, a końcówki 0,50 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza.
4. Wykonawca poda w formularzu oferty stawkę podatku od towarów i usług (VAT) właściwą dla przedmiotu zamówienia, obowiązującą według stanu prawnego na dzień składania ofert.
5. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. W przypadku zastosowana innej stawki VAT, niż stawka podstawowa (23%), Wykonawca winien wykazać podstawę stosowania innej, tj. preferencyjnej stawki podatkowej lub możliwość stosowania zwolnień podatkowych (np. przedstawiając w tym celu wyjaśnienia bądź indywidualną decyzję Urzędu Skarbowego).
6. Określenie ceny ofertowej z zastosowaniem nieprawidłowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) potraktowane będzie, jako błąd w obliczeniu ceny i spowoduje odrzucenie oferty, jeżeli nie ziszczą się przesłanki omyłki.
7. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Obliczając cenę oferty Wykonawca zobowiązany jest wziąć pod uwagę aktualnie panującą sytuację w kraju i na świecie. Panująca sytuacja oraz związane z nią utrudnienia w prowadzeniu działalności nie zwalniają Wykonawcy z odpowiedzialności za realizację zamówienia zgodnie z zaoferowanymi cenami i na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy. Wykonawca powinien wziąć pod uwagę również możliwe zmiany aktualnej sytuacji na gorszą.
8. Cenę oferty należy rozumieć jako wynagrodzenie ryczałtowe. Z zastrzeżeniem postanowień w Projektowanych postanowieniach umowy - cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmienna w toku realizacji zamówienia.
9. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Wskazanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym nastąpi w Formularzu Ofertowym.
10. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od towarów i usług, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
11. W sytuacji, gdy ofertę złoży Wykonawca zagraniczny, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczenia podatku VAT na terenie Polski – oferta zawiera cenę bez podatku VAT. W powyższej sytuacji, obowiązek podatkowy spoczywa na Zamawiającym (zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług). Dokonując czynności oceny oferty w zakresie kryterium ceny - Zamawiający dla porównania tych ofert, do ceny ofertowej Wykonawcy zagranicznego doliczy kwotę należnego VAT oraz cła (dotyczy - Wykonawcy spoza Unii Europejskiej), które obciążają Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
12.
X. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na załączonym Formularzu Oferty.
3. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w formularzu ofertowym.
4. Wykaz dokumentów, które należy dołączyć do oferty (Formularza oferty):
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - wg Załącznika nr 3 do Zaproszenia.
UWAGA: Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku,
o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 1.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami - wg Załącznika nr 4 do Zaproszenia.
UWAGA: Treść zawarta w wykazie musi potwierdzać spełnienie warunku,
o którym mowa w Rozdziale 5 pkt 2 i 3.
3) dokumenty potwierdzając, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego wraz z dowodem opłacenia.
Opis warunku w Rozdziale 5 pkt 4.
4) Pełnomocnictwo, w przypadkach, gdy:
a) Reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Wykonawcę. Dokument winien być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania
do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
b) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać dane mocodawców, pełnomocnika, zakres umocowania, datę udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza za zgodność z oryginałem) należy dołączyć
do oferty. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie
z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych.
c) Wykonawcy występujący jako Spółka Cywilna zobowiązani są do załączenia
do oferty pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku niepodpisania jej przez wszystkich wspólników spółki. Wspólnicy Spółki Cywilnej będą traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
5) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
6) Wszelkie dokumenty sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski i podczas oceny ofert Zamawiający będzie opierał się na tekście przetłumaczonym.
7) Oferta musi być podpisana przez osobę/-y upoważnioną/-ne do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji Wykonawcy określonym w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji albo innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.

8) Ofertę należy złożyć/przesłać:
a) w kopercie opatrzonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz nazwą zadania
w siedzibie Zamawiającego:




Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Szczytnie,
ul. M. Konopnickiej 72, 12-100 Szczytno
lub
b) złożyć ofertę w postaci elektronicznej. W tym przypadku zaleca się sporządzić ofertę
w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzyć
ją kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym osoby uprawnionej lub upoważnionej
do reprezentowania firmy na zewnątrz. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: parafiaszczytno@gmail.com w temacie wpisując: Oferta na naprawę sterczyn kościoła szczyt wsch.
Uwaga:
◦ wskazane jest aby Wykonawca, przesyłając ofertę, żądał potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ofertę;
◦ Zamawiający informuje, że korzysta z usług poczty elektronicznej firmy zewnętrznej;
◦ Zamawiający informuje, że potwierdzeniem skutecznego przesłania wiadomości przez Wykonawcę będzie wiadomość od Zamawiającego potwierdzająca otrzymanie maila.
Tym samym brak otrzymania wiadomości od Zamawiającego z adresu: parafiaszczytno@gmail.com świadczyć będzie o braku wysłania
przez Wykonawcę wiadomości.
◦ Zamawiający informuje, że max wielkość załączników w jednej wiadomości nie powinna przekroczyć wielkości 15 MB.

XI. Termin złożenia oferty:
1. Ofertę, przygotowaną zgodnie z opisem w Rozdziale 10, należy złożyć w terminie
do dnia 4 listopada 2024 r., do godz. 11:15.
2. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie ze wskazaną datą, godziną i miejscem ponosi Wykonawca.
3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data
i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
XII. Inne informacje:
1. Osoby upoważnione do kontaktu:
Ks. Andrzej Adamczyk , tel. służbowy 48 660 319 878
Ewentualne pytania należy kierować drogą elektroniczną na adres: parafiaszczytno@gmail.com, w terminie do dnia 21 października 2024 r.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania wyjaśnień lub wezwania Wykonawcy do uzupełnienia lub poprawienia oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania wyjaśnień tylko od Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza.
4. Niezłożenie wyjaśnień lub brak uzupełnienia oferty w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty.
5. Ewentualne dalsze uzyskiwanie wyjaśnień do złożonej oferty odbywać się będzie zgodnie z rankingiem oceny ofert.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 pkt 2) i 3), Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia.
8. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody
na poprawienie omyłki.

XIII. Informacja o wyborze oferty i podpisaniu umowy:
1. Zamawiający podpisze Umowę z Wykonawcą, który spełni wymagania Zaproszenia
i uzyska największą liczbę punktów.
2. W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć Umowę z Wykonawcą, który uzyskał kolejno największą liczbę punktów.
3. O wyborze oferty Zamawiający powiadomi poinformuje Wykonawców drogą elektroniczną.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca:
1) dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących w imieniu Wykonawcy umowę, o ile umocowanie to nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do złożonej oferty;
2) przedstawia do akceptacji Zamawiającemu Harmonogram prac;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO)
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Szczytnie reprezentowana przez ks. Andrzeja Adamczyka, z siedzibą:
ul. M. Konopnickiej 72, 12-100 Szczytno.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – parafiaszczytno@gmail.com


Zatwierdzam:

/ Ks. Andrzej Adamczyk /

Załączniki:
1. Załącznik nr 1 do Zaproszenia – Dokumentacja Projektowa i Przedmiar:
1) Projekt Techniczny „Remont sterczyn Kościoła Wniebowzięcia NMP w Szczytnie”
2) Decyzją pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Szczycieńskiego nr I/182/24 dn. 14.05.2024 r
3) Pozwoleniem Warmińsko-Mazurskiego Konserwatora Zabytków nr IZNR.5142.492.2023.LS z dn.14.09.2023;
4) Badania stratygrafii i Program Prac Konserwatorskich szczytu wschodniego kościoła p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Szczytnie przy ul. Konopnickiej 72 z 2024 r.;
5) Przedmiar.
2. Załącznik nr 2 do Zaproszenia - Formularz ofertowy.
3. Załącznik nr 3 do Zaproszenia - Wykaz robót.
4. Załącznik nr 4 do Zaproszenia - Wykaz osób.
5. Załącznik nr 5 do Zaproszenia - Projektowane postanowienia umowy.