Narodowy Fundusz Zdrowia od 5 listopada, prowadzi pilotażowe badanie poziomu satysfakcji pacjenta.
Ankieta skierowana jest do pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Analiza uzyskanych informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń.
W ramach pilotażu do 30 listopada, ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Oddziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.
Ankieta dostępna jest pod linkiem:
Anknieta NFZ
Analiza uzyskanych informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń.
W ramach pilotażu do 30 listopada, ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Oddziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.
Ankieta dostępna jest pod linkiem:
Anknieta NFZ