menu

Badanie poziomu satysfakcji pacjenta

2015-11-12 08:03:07 (ost. akt: 2015-11-12 08:14:03)
Badanie poziomu satysfakcji pacjenta

Badanie poziomu satysfakcji pacjenta

Autor: UM Szczytno

Narodowy Fundusz Zdrowia od 5 listopada, prowadzi pilotażowe badanie poziomu satysfakcji pacjenta.

Ankieta skierowana jest do pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Analiza uzyskanych informacji umożliwi opracowanie takich rozwiązań, które usprawnią funkcjonowanie organizacji udzielania świadczeń.

W ramach pilotażu do 30 listopada, ankieta będzie udostępniona pacjentom w formie elektronicznej na stronie internetowej Funduszu, a także w formie papierowej w punktach obsługi pacjentów w siedzibach Oddziałów Wojewódzkich NFZ oraz ich delegatur.

Ankieta dostępna jest pod linkiem:

Anknieta NFZ