15 czerwca zostało uruchomione Internetowe Biuro Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji „AQUA" w Szczytnie.
Wprowadzony system iBOK, dzięki proponowanym modułom tematycznym ułatwia szybko i bezproblemowo uzyskanie najpotrzebniejszych informacji dotyczących sposobu załatwienia spraw związanych z dostarczaniem wody i odprowadzaniem ścieków realizując następujące funkcje:
- dane klienta: wyświetlanie danych klienta oraz możliwość bezpośredniego przejścia do modułu Odczyty i Gospodarka Wodomierzowa,
- faktury: pozwala szczegółowo przeglądać dane faktury,
- umowy: umożliwia wyświetlanie danych wybranej umowy,
- odczyty: dotyczy informacji o wprowadzonych odczytach, jej dacie, typie, zużycia, numerze fabrycznym, lokalizacji i statusie,
- rozrachunki: umożliwia pobranie faktury z możliwością filtrowania oraz podziałem na dokumenty zapłacone i niezapłacone, wyświetlane są również następujące informacje: data wystawienia, termin płatności, numer dokumentu, ile klient jest winien, a także ile już zostało zapłacone,
- gospodarka wodomierzowa: lista liczników w menu z możliwością filtrowania po nr. fabrycznym; szczegółowe informacje o liczniku takie jak: numer, daty legalizacji, status, rodzaj właściciela, data przyjęcia do ewidencji,
- dokumenty: możliwość ściągnięcia na dysk klienta dokumentów dodanych na serwer,
- e-faktura: umożliwia wystawianie faktur drogą elektroniczną w postaci plików PDF,
- powiadomienia sms/e-mail: system informuje o wystawionych fakturach w postaci e-maila lub/i smsa na podany wcześniej e-mail/numer telefonu,
- rozliczenie rzeczywiste (kwartalne): możliwość podawania odczytów Państwa liczników kwartalnie pod koniec danego kwartału.
Więcej na temat Internetowego Biura Obsługi Klienta pod linkiem LINK